رقابت و تلاش برای اول شدن
نوشته شده توسط : مامان نازنین

سلام سلام ما اومدیم

امیدوارم حالتون خوب باشه ما هم خوبیم خدا رو شکر به دلیل مشغله کاری چند روزی نبودیم ولی تو مهد وقتی در حال خوابوندن بچه ها بودم با موبایل میخوندمتون wetkissf.gif : 45 par 37 pixels.ولی نمیشد برا بلاگفاییها کامنت بزارم از خوش شانسی دو باری هم مدیرمون دید ولی با یه لبخند سر و تهش هم اومد

و اما اینروزها جوجو کوچولوی ما همه تلاششو میکنه که تو همه کارها از من پیشی بگیره و اول بشه sultan.gif : 156 par 72 pixels.برا بالا و پایین رفتن از پله ها لباس پوشیدن از در بیرون رفتن و الی آخر نیست که بهمون کاپ طلا میدن اونم هر کاری میکنه برا اول شدنprispallsmile.gif : 80 par 54 pixels. اولها خیلی جدی نمیگرفتم و کوتاه میومدم ولی بعضی وقتها مسئله حاد میشهclap.gif : 28 par 37 pixels. و اگه اول بشم غشغله به پا میکنه که بیا و ببین...مثلا دو روز پیش حاضر شدیم بریم بیرون خرید xlove_huh.gif : 29 par 34 pixels.لباسهاشو تنش کردم و گفتم کاپشنتو بپوش تا من آماده بشم و همینکه من گفتم من آمادم بریم شروع کرده به داد و بیدادembarrassed.gif : 19 par 18 pixels. که تو چرا اول شدی asskissf.gif : 59 par 47 pixels. برو لباسهاتو در بیار تا من اول بشم trenchcoat.gif : 42 par 31 pixels. باباش میگه اشکالی نداره مامان اول نشده نگاه کن کیفشو هنوز برنداشته تو بیا کاپشنتو بپوش تا اول بشی و با مامانت مهربون باش و...goldstar.gif : 33 par 49 pixels.جوجوی ما میگه اصا(اصلا) با مامان دوست نیستم باهاش یَگیبم(رقیبم) clown.gif : 47 par 43 pixels.!!!!!!! من و باباش چشمامون گرد شد از تعجب speechless.gif : 22 par 24 pixels.برا نشستن تو ماشینم همین برنا مه اول نشستن رو داریم dontgosmiley.gif : 59 par 32 pixels.

دیروز وقتی از خرید برگشتیم رفتم دوش گرفتم showersmile.gif : 41 par 51 pixels. و اومدم یه دستی به سر و صورتم کشیدم میگه منم پیرهن میپوشم و اومدم پای نت اومده بغلم نشسته و میخواد آرایشمو پاک کنهdoh.gif : 38 par 33 pixels. و میگه اصا خوشگل نشدیgaah.gif : 37 par 41 pixels. من خوشگلترم بالاخره رفته پیش باباش و میپرسه من خوشگلم یا مامان خوشگلتره باباش میگه اول مامان خوشگله بعد تو که بازم قهر میکنه که من خوشگلترم pfft2.gif : 33 par 17 pixels.

خلاصه داستانی داریم برا اول شدن uglysmiley.gif : 63 par 50 pixels.

یکشنبه هم مهمون داشتیم که یه دختر چهار ساله داشتن و دو روز میشد که اومده بودن نروژ و اسم اونم فاطمه بود و که خیلی با هم خوب بودن و شبم خونمون بودنofftobed.gif : 50 par 32 pixels. و امروز صبح رفتیم بیرون و خرید و بعد از ظهر رفتن خونشون شب که تو اتاق فاطمه خوابیده بودن ازم میپرسه خاله تو اتاق من خوابیده؟؟؟ من اجازه دادم؟؟؟ تازه یادم اومد که ازش اجازه نگرفتم و منم گفتم آره گلم تو خیلی مهربونی و اجازه دادی و...I Love You

در مورد عمل لوزه هامم تصمیم گرفتم عمل کنم ولی چون هر روز عمل ندارن قراره یه روز که عمل دارن زنگ بزنن و هماهنگ کنیم

در مورد سوسیس خوردن فاطمه که تو پست قبل بعضی از دوستا در موردش پرسیده بودن راستش سوسیس ضرری نداره و منم خیلی نمیزارم بخوره بعضی وقتها که حوصله آشپزی و مطبخ خونه رو ندارم...

بعدا نوشت: بعد از ثبت این پست همسری گفت اگه کارِت تموم شده بزار من ایمیلمو چک کنم دوباره بشین بیچاره لب تاب انقد داغ شده الانه که منفجر بشه... منم پا شدم و فاطمه تو بغلم دراز کشید و بهش گفتم به بابا بگو مشکلی داری کتبی بنویس من و مامانم بررسی میکنیم

فاطمه: نه من تنها بَیِسی (بررسی) کنم

     

 

 

روز عرفه

روز نیایش و روز بارش چشم های خاکیان بر شما آسمانیان مبارک باد

و التماس دعا در لحظات قشنگ خلوتتان

 

 

                                                           عید قربان

عید شرافت بنى آدم است و کرامت انسانى اش

جشن رها شدن از قید پدرانى است که جان فرزند خویش را نذر قربان گاه ها مى کردند

عاشقان عیدتان مبارک

 

این گلهای زیبا تقدیم به شما دوستهای عزیزم به پاس همه مهربونیهاتون





:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: